Reklamačný poriadok

Adresa pre spätné odoslanie zásielok v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru : 

 

Leyla s.r.o.
Poštová 2 085 01 Bardejov

Prosíme Vás balíčky ktoré vraciate neoblepujte celé páskou zle sa to otvára a hrozí poškodenie tovaru. Ďakujeme :)

 

Pri reklamácií je potrebné vyplniť formulár, ktorý máte pod týmto textom.
Postup pri reklamácii:
1. Balík treba najprv podať na pošte (doporučene).
2. Číslo balíka treba napísať do reklamačného formulára.
Na tejto stránke viete skontrolovať či sme už balík prebrali : https://tandt.posta.sk/
Tovar musí byť kompletný, viď obchodné podmienky, musí mať visačku pristrelenú, nemôže mať žiadne známky použitia a musí byť v rovnakom stave, ako ste ho prijali.
Tovar treba poslať doporučene (podacie číslo je potrebné zadať do reklamačného formulára), za obyčajné zásielky ktoré sa stratia neručíme, a nie na dobierku (v tom prípade nebude prebratá).
Peniaze vraciame následne na účet alebo poštovou poukážkou (číslo účtu a adresu treba uviesť do formulára). Reklamačná doba platí 14 dní od dňa prebratia. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontakovať na facebooku :

Reklamačný formulár

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie